Tot el necessari per a un ensenyament d'èxit
LEGO MINDSTORMS Education EV3 és el robot educatiu perfecte per a alumnes de secundària aprenguin programació i STEM d'una forma divertida mitjançant la robòtica.
És l'eina ideal per despertar l'interès dels alumnes i fomentar l'aprenentatge mitjançant la resolució de problemes d'informàtica, ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques. Aquesta solució educativa que té com a objectiu ajudar a alumnes a partir de 10 anys a assolir els objectius del currículum escolar.
MINDSTORMS Education EV3 conté tot el necessari perquè els docents comencin a utilitzar la solució a l'aula, incloent les peces de construcció i el hardware de LEGO®, software de programació dels robots, material didàctic llest per al seu ús, aprenentatge virtual per als professors i molt més.
Software educatiu de LEGO MINDSTORMS Education EV3
El software de EV3 ve inclòs amb el producte i és compatible amb ordinadors de sobretaula i tauletes. Les activitats de programació s'efectuen arrossegant i deixant anar icones en línia per formar ordres, el que permet als alumnes crear programes simples i desenvolupar les seves habilitats de forma intuïtiva i senzilla fins a ser capaços de formar algoritmes complexos.
La funció de registre de dades del programari EV3 és una potent eina científica amb la qual dur a terme experiments. Resulta senzill predir, recopilar, veure, analitzar i manipular les dades dels sensors i visualitzar-los en gràfics interactius. El software està basat en LabVIEW, el llenguatge gràfic de programació líder del sector, i està optimitzat per al seu ús a l'aula.
A més del software proporcionat per LEGO Education, existeixen altres plataformes de programació compatibles: Swift Playgrounds ™ (Apple), Microsoft MakeCode, Scratch, CoderZ i Open Roberta Lab.
Plataformes compatibles: iOS, Chrome, Windows, Mac i Adroid.
Pack d'activitats inclòs en el kit
Ara pots descarregar de forma gratuïta les activitats per a aquest producte. El paquet educatiu presenta als alumnes activitats obertes de resolució de problemes en un context en el qual resulta divertit i entretingut aprendre ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques. Cada activitat comença amb unes instruccions de disseny i acaba amb un projecte final que es pot presentar i compartir.
Els alumnes registren el seu treball en el llibre d'exercicis digital, de manera que resulta senzill seguir els seus progressos i avaluar-los. La solució educativa LEGO MINDSTORMS Education EV3 (45544) inclou el material vinculat amb el currículum escolar.