La robòtica educativa és present en molts centres, però l'èxit de l'aprenentatge, continua sent un repte.
- Cada fabricant dissenya el seu propi robot i entorn de programació.
- Les activitats no segueixen una estructura comuna ni estan alineades amb el currículum.
- No existeix un sistema unificat d'avaluació de l'aprenentatge.
El resultat és un ecosistema dispers, on l'alumnat canvia de robot i de llenguatge de programació contínuament, sense garantir una progressió real en les seves competències digitals.
A ROBOTIX C360, hem replantejat aquest model. No partim del robot, sinó de l'aprenentatge.
Partim de les competències digitals establertes en la LOMLOE i, a partir d'elles, dissenyem un entorn homogeni, on l'alumnat programa amb un mateix llenguatge sense importar quin robot utilitzi, treballa amb activitats progressives estructurades i rep una avaluació automatitzada del seu aprenentatge.
Aquest enfocament garanteix un aprenentatge continu i mesurable, sense barreres tecnològiques ni dependències d'un únic fabricador.
Amb ROBOTIX C360, la robòtica educativa deixa de ser un conjunt d'eines inconnexes per a convertir-se en una solució per a l'aprenentatge real.